יום ראשון, 14 באפריל 2013


היי שרה יקירה.
עברו בערך 4 חודשים מאז הלידה והיום אין מאושרת ממני בזכותך, אני אוחזת ביצור העדין והזעיר הזה בידיי ולא מאמינה, אני אמא שלו!!!
הגעתי לטיפול הראשון אחרי תקופה לא קלה שבה ניסיתי לשאוב כוחות מכלום - תקופה והרגשה של אי ודאות והייתי ממש בתהליך של קריסה.
 ידעתי שאסור לי להשלות את עצמי או לפתח תקוות, כל הרופאים וכל הטיפולים שעברתי, כל הזמן שמעתי רק כמה שאני "זקנה" כמה שהביציות שלי "זקנות" וכמה שהסיכוי להיקלט להריון בריא ומוצלח קלוש ביותר בגילי המופלג (45).
התלבטתי רבות עם" לבזבז את הזמן"  בטיפולי רפואה סינית , שבכלל לא היה לי מושג באם באמת יעזור( הייתי די סקפטית) בייחוד כשהיתה לי הרגשה שכל דקה חשובה. אבל אחד הדברים שלמדתי על עצמי זה להקשיב באמת ללב ולאינטואיציה שלי וכך הגעתי אליך.
מאוד חשוב לי שתדעי, שהיחס החם, האמונה שלך, התקווה בעיניך והידע המקצועי שלך, היוו לדעתי חמישים אחוז חשובים מאוד מכל התהליך, ובכל שלב ששאלתי משהו הכי קטן(ושאלתי הרבה מאוד) קיבלתי תשובה אמיתית ומקצועית, תשובה מכל הלב וזה בהחלט חיזק אותי, לא האמנתי שהריפוי הסיני בשילוב עם התוכנית להריון שלך יעשו את העבודה ויביאו לתוצאות של מימוש החלום שלי, כל הזמן אני אומרת איך לא הכרתי אותך שנתיים קודם והייתי חוסכת את כל ההורמונים והטיפולים הרבים שעברתי  אך העיקר שכעת אני אמא ויודעת שלכל דבר שאצטרך יש לי אותך לעזרה.
כל השינוי שנלווה להכנה להריון, ההריון והלידה היה עבורי גם סוג של הארה, סופסוף חזרו לחיי השקט והשלווה, השמחה והתקווה וכמובן שעל זה אני מודה.
עד הפעם הבאה שנדבר אני מאחלת לך המון בריאות ואושר, והצלחה ושיגשוג בעבודה.
ותמשיכי להפיץ את התקווה ולתת לנשים רבות להגשים את חלומן להיות אמא
א.י, רעננה

אין תגובות: