יום ראשון, 14 באפריל 2013


מכתב המלצה לשרה מעוז המקסימה,
טופלתי אצל שרה ובעקבות הטיפולים הגשמתי את החלום הכי גדול שליכניסה להריון ולידה של תינוק בריא.
הגעתי לשרה לאחר כשנה וחצי של ניסיונות טבעיים ואף טיפולי פוריות שלא הצליחו.
בקליניקה נפגשתי עם שרה, בפגישה הראשונה לאחר אבחון מעמיק שכלל תישאול על מצבי הבריאותי ועל כל ההיסטוריה הרפואית שלי, שרה התאימה לי תוכנית טיפולית לכניסה להריון, התוכנית היתה מפורטת וכללה מה מותר, מה אסור, מה מומלץ ולא מומלץ, בשילוב של מרקחות צמחי מרפא המותאמים לשלבי המחזור החודשי ושינוי תזונתי תואם, לתכנית נלוו ביקורים שבועיים של דיקור סיני במקומות שונים ושמותאמים למצבי האישי והפרטי.
חייבת לציין את התחושה הכה נעימה במפגשים עם שרה, המקצועיות והידע הבלתי נדלה יחד עם האמונה שלה שהטיפול פשוט יצליח  ולא משנה מתי, כמה או איך בסוף החלום יתממש וההריון הנכסף יגיע.
האמונה המוחלטת הזאת מאוד חשובה, היום גם אני מאמינה שכך יהיה באם גם את מטופלת יקרה של שרה, תתמידי ולא תוותרי, התוכנית לא פשוטה ואפילו מבהילה בפעם הראשונה שנפגשים בה, אך חשוב להתמיד, להיצמד להנחיות התזונה, לצמחי המרפא, לדיקור ולכללי השמירה והחשיבה החיובית, ששרה מדברת עליה כל הזמן. בסוף המאמץ משתלם.
היום יש לי תינוק מקסים בן שנה וחודש,
 בהריון הבא אני כמובן אצל שרה.
תודה גדולה
שירי הילל- בן דוד

אין תגובות: