יום ראשון, 14 באפריל 2013


שרה יקרה,
 אני רוצה להודות לך מקרב לב על הטיפול המסור והיחס החם. הגעתי אלייך כי רציתי להכנס להריון הרופאים טענו שמפאת הגיל סיכויי קלושים מאוד ושכדי שאשקול תרומת ביצית , בלב שבור וללא הרבה תקוה הגעתי אליך, לאחר האיבחון ומשראית את בדיקות הדם שלי הזדעזעת, אל לא מפאת גילי או מצבי ההורמונלי אלא  מנתוני רמות הברזל שלי שהיו כ"כ נמוכות, מיד הסברת לי שעם רמות כה נמוכות של ברזל ומאגריו הסיכוי להיכנס להריון ושיצליח נמוכים מאוד. התחלתי אצלך את הטיפול כאשר רמת הברזל עמדה על 29 והפריטין 18, תוך 4 חודשים, הצלחת לעשות את מה שאף רופא לא הצליח לעשות עבורי  הצלחת לגרום לברזל להגיע ל- 154 ולפריטין לטפס ל- 67, וכל זה, בלי שום כדורי ברזל אלא רק עם המרקחות שרקחת עבורי וטיפולי הדיקור השבועיים והתזונה הנכונה. העייפות נעלמה, מצב הנשירה השתפר באופן דרמטי, החיוניות והאופטימיות חזרו  והיום, אני בשבוע ה 16 להריון, שמחה, רגועה, מאוזנת, אנרגטית ומרגישה שחייבת לך תודה גדולה. הברזל נשאר גבוה והעייפות לא חזרה למרות כל הבחילות וההקאות שהיו לי עד כה. תודה לך!

קארין, מודיעין


אין תגובות: