יום ראשון, 14 באפריל 2013


שרה יקרה                               ינואר 2011

לנסות ולסכם את כל מה שעברתי זה ממש בלתי אפשרי, אבל בשלב הכי קשה וטרגי בחיי, פגשתי אותך.
 לאחר שחויתי הריון שנמשך עד לחודש שביעי הייתי חייבת לסיימו בלידה מוקדמת וטרגית, שלאחריה ניסינו במשך כשנה להיכנס שוב להריון טבעי אך ללא כל הצלחה, אז נפגשנו ואת עזרת לי מאוד לצאת מהמרה השחורה ולהחזיר לחיי את התקווה והחיוך.
רוצה לציין שלאחר כחודש וחצי בלבד של טיפולי דיקור עם פורמולות של צמחי מרפא והנחיות תזונה ותרגילי חשיבה חיובית, נכנסתי להריון שנמשך עד לסופו המשמח בלידה תקינה ותינוק בריא.
שרה, את הוכחת לי את הרלוונטיות והיופי של הרפואה הסינית,
הליווי הצמוד שלך לאורך כל ההריון הפיח בי כוחות מחודשים וההריון היה חזק ומאוזן.
ההתעקשות שלך להמשיך ולקחת את הפורמולה לאורך כל ההריון, השתלמה ושמרה אותי חיונית ורגועה.
כשהחלו העצירויות, הגעתי אליך ובטיפול אחד העלמת אותם.
כשהופיעו לחצים במפשעה וכאבים בגב התחתון שוב בטיפולך המסור הכול הסתדר.
בשבוע 32 התחילו צירים מוקדמים ואפילו פתיחה, הרגעת אותי וביקשת שאגיע ובהצעתך הפסקתי את עבודתי, דיקור ומנוחה מירבית והמשכתי עד ללידה בשבוע 39.
ללידה הגעתי רגועה ובטוחה, הרגשתי שלאורך כל ההריון הייתי בידיים בטוחות ומחזקות, אין בפי מילים לתאר את הערכתי ותודתי העמוקה, ההריון שחוויתי בליווי שלך היה חוויה מרגשת ומתקנת.
תודה לך על הכול, הליווי, התמיכה, האוזן הקשבת, האהבה  והידע הרב, מהרגע הראשון היית שם בשבילי ברגישות ובשלוה,
 על כל אלה שוב תודה
באהבה
עד להריון הנוסף
לירון, שלומי ועמית

אין תגובות: