יום ראשון, 14 באפריל 2013



!
המלצות להתרשמותכן


         שרה יקרה 
הגעתי אלייך בתקופה לחוצה, תחילת הריון (וכשנקודת הפתיחה שלי כאדם לחוץ- העבודה רבה).  פעם ראשונה בדיקור. הייתי סקפטית אך עם זאת רוצה להאמין.
במהלך המפגשים השבועיים  שלנו החומות קרסו ואמונה בדרך צמחה. הגעתי למצב שהייתי מחכה לטיפולים שהיו מעין טיפול פסיכולוגי, פיזי  ונפשי. בתקופה שכ"כ הייתי זקוקה לכך, ומרגישה בחסרונם כשלא היו. המקצועיות והידע שלך תרמו  לתחושת הביטחון  והעניקו שלווה בים של חששות.
מצאתי אצלך סבלנות ואוזן קשבת,  אדם חם  ורגוע שמשרה רוגע על סביבתו אך עם  זאת לא מתפשר על תנאים הכרחיים  להצלחת התהליך. ליווית אותי לאורך כל הדרך, אם בדיקור, אם בייעוץ והכוונה. לימדת אותי את חשיבות החשיבה החיובית  ולכך יש השפעה 
בכל תחומי החיים.

אין מילים להודות על עבודת הקודש שאת עושה, העזרה והתמיכה שאת נותנת. מרגישים שאת אוהבת וטובה במה שאת עושה. מוכוונות המטרה והאמונה שלך בדרך נותנים כוח

נשאר לי להגיד תודה מכל הלב על מי שאת וכל מה שנתת לי. יש לך עוד הרבה מה לתת (ולי לקבל)  ולכן  אני יודעת שדרכינו עוד ייפגשו- בקרוב ובשמחות :)

עדי טואף  



אין תגובות: