יום שבת, 13 בנובמבר 2010

יש כאן מישהי שמבינה אותך ויכולה לעזור ...

אם את מרגישה שאין כבר תקוה, שניסית כבר הכול ושכל מאמציך לשווא?
אם את חשה עצבות ואבלות כל פעם מחדש שממתינה לתשובה המיוחלת לראות את שני הפסים הוורודים לדעת שזהו נקלטת,שהרגע הגדול הגיע?
אם הבכי והעצבנות, התיסכול והייאוש ליוו אותך עד כה במסע חיפושך להיות אמא?
אם כל פעם שראית אישה בהריון נצבט ליבך מקנאה ושאלת עצמך למה לי זה לא קרה? מה לא בסדר איתי? למה היא ולא אני?
אם תהיות אלה ועוד היו נחלתך במסעך אז תני לי לומר לך שאת לא לבד, שאני יודעת בדיוק איך את מרגישה ומה עובר עליך וזאת מהסיבה שאני עצמי עברתי כל זאת באופן אישי.
במשך שנים חיפשתי את התשובות ללמה אני לא מצליחה להרות. מה לא בסדר איתי? או אצלי? למה? הרופאים אמרו לי שלא אוכל ללדת לעולם עם רמות הורמונליות כה גבוהות(FSH) .
לא וויתרתי הייתי כבר אז רופאה סינית שהתמחתה בגניקולוגיה סינית וידעתי שיש מה לעשות.
התחלתי במסע שנמשך כ6 שנים ,של למידה מעמיקה, מחקרים וניסויים, התייעצויות ובדקתי כל כיוון וכל שיטה, כל מוצר וכל כלי ,בסופו של תהליך ולאחר אכזבות מצאתי את הדרך הקלה והפשוטה, המקיפה והשלמה ,שנותנת מענה מהיר ובטוח לכניסה להריון, למהלך הריון תקין וטבעי וללידה קלה, מהירה ושמחה.
כיום אני אמא שמודה על כל יום על המתנה הכה מופלאה שקיבלתי שני ילדים מקסימים ובריאים.
בתוכנית הריפוי החדשה והייחודית אפרוס בפניך את הסודות לכניסה מהירה, קלה ובטוחה להריון .
אין לך מה להפסיד רק להרוויח ולחסוך...
- טיפולי הפריה יקרים וכואבים ואשר מסכנים את בריאותך בעתיד .
- תיסכול ואכזבה ממחזור למחזור.
- - מצבי רוח ואי יציבות רגשית.
לפרטים התקשרי 0502017050

אין תגובות: